2012/03/11

Haven't relation or I have.



P1040792
P1050006
P1040789
P1050005

méchant bébé 2011A/W
There was last chance to buy!
Finally I purchased some pieces of méchant bébé A/W collection.
I really love pattern of A/W collection.
also dress is great!
I like it ♥


P1050002


on 3/10.
MARNI at H&M was released finally.
Of course, I went to H&M store in Shinjuku.
I arrived at 9, open is 10.
There were so many people, and they made long matrix.
Ticket was out at early time.
When I could get into store, MARNI at H&M was completely gone!
It was a mess,I watched few spectacle that people fighting to get
some of return from fitting room.
What the hell gose on!
hahahaha!

というわけで MARNI at H&M、まったく買うことができなかった!
まさに幻のコレクションとなりましたね。
いやほんとになんだか凄くて、洋服なんかしばらく欲しくないと思う光景でした笑
たとえば早朝から並ぶとか、わたしにはできそうにないので
これからは買えそうなときだけ期待して、
基本的に買えないものだと思い改めることにします。あはは!
たしか購入規制があったと思うけど、
ひとりでなんぼほど買うねん!ってぐらいにみんな買ってた。
さすがMARNIだけあって年齢層も高くて経済的にみんな豊かなんやろうな。
購入してる人たちを見ていると、わたしなんかよりずっと
似合いそうやなと思うお姉さま方たちやったし!
弟に頼まれてたものがあったから
それが買えなかったのだけが残念だったけど(銀座店もみにいった)
一滴ぐらい血流しとくべきやったか・・・・いやいや笑
なんにせよ、恐ろしいとこだったです!!!

「Haven't relation or I have.」
縁があるもの、ないもの、ということで・・・


Thanks for reading.



0 件のコメント:

コメントを投稿