2012/08/12

As pink with méchant bébé.


P1060291
P1060293
P1060292

I'm so happy to wearing these coordinate.
This is one of my favorite look in méchant bébé 2012 S/S collection.
When I was met these lovely pieces, I decided to wear simple and standard at first.
and usually, I'm no interested in my hair style...
but this day my friend gave me to make my hair style!
I really love it, how do you feel? hehe,

ブラと一緒でスカートもゲットしました
このコーディネイトは méchant bébé 2012S/Sコレクションの中でも
とっても可愛いとおもっていたもの
ハイウエスト具合がよくてワンピースみたいにみえます(よかった笑)
サンダルは先日のASOSのもの
たくさん歩いてもぜんぜん疲れなかった
この日は友達が髪型をつくってくれました
最近はやっているらしいネコ耳ふう
東京カワイイTVで知りました
奈良さまがやっていたネコ耳進化バージョン角ヘアーやりたい....
ところでなんかわたし....ふとりました!?
いつもにも増してデブにみえる!!笑








0 件のコメント:

コメントを投稿