2012/06/04

Midnight In Paris.

600full-midnight-in-paris-poster

I really think I watched this movie was good choice.
Of course I was looking forward to coming this movie but actually, it was more than I guess!
Paris, Paris, Paris in dream! I don't know such a beautiful building or bridge or road and light !
And also same as Gill, One of my "Golden ege" was 20's in paris too! (Maybe so many people agree!)
What a wonderful moment "Midnight In Paris."
If you have your own "Golden age" yearn for, should see this movie soon!  

もうとってもとっても良かった!オススメ!
黄金時代に生きたいノスタルジックな人にオススメです!(つまりわたし笑)
美しいパリの風景に、フィッツジェラルドもヘミングウェイもダリもピカソも
マン・レイもルイス・ブニュエルもいるよおおお!
おまけにムーランルージュにロートレックもドガも出てくるよおおお
マリオン・コティヤールが可愛かったあああ:D
あれだけどわたしは主人公のアメリカ人カップルがわりと好きだったよ。
おなじみウッディ・アレン節。あーたのしかった!!!!
とりあえず、一番変人やったのはダリ!笑

600full-midnight-in-paris-photo
600full-midnight-in-paris-screenshot
midnight-in-paris-screenshot
エイドリアン・ブロディのダリ最高!




0 件のコメント:

コメントを投稿