2012/07/09

méchant bébé 2012 SpringSmmer Collection


4f67ac1576889
4f67abcf2457c
4f67b83c5e0fe
4f67b7f237212
4f67b7d10ac6b
4f67b81e6ce8f

What a wonderful innovation!!
méchant bébé 2012 S/S collection is here.
Every season they surprise us.
Cool pastel color plus something darkness point,
it's my inspired from this méchant bébé 2012 S/S collection.
Oh, I really love this word that was referenced from this article.
"Cartoon heroine of terrorist" is that right?
Unfortunately I can't read Chinese. 
(So I rely on Mr.Google always with love. haha)
"Cartoon heroine of terrorist"
I really excited!
I'd like to updating to some photo (style with méchant bébé) asap.
Before that, I will show you what my purchase next updating.
Thank you.

Some of my favorite pictures with Milla who designer of méchant bébé.
017
034
041
Cutest and Chicest in the world of asia! haha

遅くなりましたが愛する台湾ブランドméchant bébé2012春夏でございます!!!
最初みたとき、ほんとうに衝撃だった・・・・。いろいろな意味で。
トレンドとかまるで無視して独自の道をどこまでも歩みはるんやなあ、と。
見れば見るほど味のあるコレクションです。
なんていうか、最初のコレクションからずっと、
ためているものを吐き出して行くっていうふうにみえていて。
そこにはじめからあった世界観の解放なんですね。
でもここにきて、少しずつ革新が生まれてる気がします。もうまじで目が離せない。
LOOKBOOKの緑の髪の女の子がめっちゃクール。
中国語をいっしょうけんめいGoogleさんで翻訳するわけですが、
「テロリスト漫画のヒロイン」って出てきた時には
うわわぁってなりました。かっこよすぎる。これ、テーマだろうか?
よく分かっていないのが悲しい・・・涙。
そうなんですよ、わたし中国語の文法をほんとうに習いたい!
しゃべれなくていいから、読みたいー
英語もままならないのに中国語とは、志だけは相変わらずごりっぱです笑。
ほんとはもっともっと欲しいアイテムがあるんだけど、
もうセールになってるぐらいでどんどんSoldOutです。
わたし、引っ越しとか部屋の賠償金とかで涙。買い逃してるうう・・・涙。






0 件のコメント:

コメントを投稿