2012/01/09

What your wish


P1040482
P1040498

Shirts from CARVEN.
Skirts from my aunt.
Tights from SISTER.
Shoes from ISSEYMIYAKE.
Cluch bag from macromauro.

CARVENのシャツ、とっても着やすいです!
このシャツ着るとき絶対髪の毛こうしたかったんですけど
それはもうツリーでした もっさもっさしてた・・・・
シャツがパリっとしてるから、スカートも深いグレーで
少し形の変わったVivienneのマイクロミニにしようかと思ったのですが
それはまた今度してみようかなー(痩せてから)
初詣に水戸に行ってきました
水戸、ぜんぜん混雑してないし快適で楽しかった
水戸に行ったのにはちょっとした目的があったんですけど
それは次回書きます!
ところで今日、フランスからスペイン、サンティアゴ・デ・コンポステーラへの
キリスト教聖地巡礼の番組をぼおーっと見ていたら
最後、四国のお百度参りの映像になって
インタビューを受けている若者が、めっちゃ知り合いでビビリました笑
こんなことってあるのですね!
しかしお百度参り・・・・・・・興味深い :)

CARVEN's shirts was completely nice!!!
When I wear this shirt I had decided my hair style like above.
What do you think? Do you think It's too much volume like tree?
Yeah I know, but I like it. hahaha
When I wear this CARVEN's shirt next time,
I would like to wear more classically.
I'm looking forward to that :)


P1040469


Thanks for reading.

0 件のコメント:

コメントを投稿